Bockning på schemat :S

Hej!
bloggade inte igår men jag hade inte tid att sätta på datorn och fixa ett inlägg.
men aa kollade statistiken igår och det var inte många som hade varit inne ändå så aa haha ;)
men jag är iaf väldigt nöjd med mina julklappar! :)
.
men idag har jag iaf varit i stallet och ridit Hillevi.
till en början gick det bra men sen började en annan häst som stod i sin hage hålla på och då blev Hillevi nervös så hon började bocka och hålla på och det gick inte att hålla henne i skritt.
men dom tog in hästen ur hagen och då blev Hillevi mycket lugnare så jag kunde ta lite galopp och avslute passet på ett bra sätt där det var jag som bestämde :)
annars har det inte hänt så mycket idag :)
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0