faktum är att jag inte är RIKTIGT lika mätt nu när jag har fått skriva av mig lite :D

iHolla!
Jag kan säga att jag är ungefär så mätt just nu så jag skulle kunna lägga mig på golvet och rula runt som en köttbulle.
Jo såhär gick det till:
Jag vaknade och gick upp (ca kl.12.30), kollade i kylskåpet, men jag hittade inget kul att äta till frukost (Lunch? :S).
Så jag funderade lite och sen ko jag på den brillianta idén att baka SCONES!
det är nog den godaste frukosten som går att äta (efter nutellamackor då) så jag gjorde en deg och så.
åt dom och det värsta med Scones e ju att när man är mätt så MÅSTE man ju  äte en till för att det är så himlans gott.
och det är min lilla berättelse om varför jag skulle kunna lägga mig på golvet och rulla runt som en köttbulle nu!
vi låtsas att det där är en scones deg, okej?
BRA!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0