Om anna

ja då tar vi om mig-Anna då!
aa jag heter anna då är 14 år ;)
Jag hyr en häst som heter Hillevi, kolla på filmen om ni inte sett den så får ni veta mera ;)
Jag har en katt (Nikki) och en kanin (Tassen.
Jag gillar också att fotografera men jag kommer nog inte lägga ut riktigt så mycket bilder som Cassie.
Jag har också en egen blogg som jag skriver på (http://macroo.blogg.se), där skriver jag mer om foto och min vardag.
här blir det mera hästar och så, men kommer bli vardag här också för annars så kommer det inte bli så mycket inlägg eftersom att jag bara har Hillevi två dagar i veckan, och nu över nyår kommer jag inte ha henne för hon står i ett annat stall och det är bara hon som äger henne som har henne för hon är rädd för fyrvärkerier och blir typ helt galen ;)
jaja tappa ämnet lite där?
.
Hillevi:
Tassen:
Nikki:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0